Wednesday, July 16, 2008

dooRianS!

Wednesday, July 16, 2008
While m in Spore last weekend, these bullocks telah pergi menikmati DURIANS without me……sungguh SAKIT HATI OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hub yg at first told me that he wont be going telah menukarkan permikiran-nyer utk pergi bersama-sama MEREKA itewww!!!!!!!!!!!!!!

Eeeeeeeeeeeeeeee…BERTAMBAH-TAMBAH LAGI SAKIT HATI OK!!!!!!!!!!!!! Hub keep saying it to me there’s one good place to eat durian in Sunway, and we selalu tak sempat nak pergi TETAPI dia boleh pergi dgn MEREKA itewww!! SUNGGUH SUNGGUH SUNGGUH LAGI MEYAKIT KAN HATI OK!!!!!!!!!!!!!! :P

So disebabkan permintaan ramai, they will be doing another session next weekend….but I think I will be going first with my hub this weekend…DOORIANS ini tidak boleh dikongsi bersama-sama yg lain IT JUST WONT SATISFIED ME………! Let me have it a try first then I can eat with everyone else BERAMAI-RAMAI…hahahhaa.. (gelak SETAN)!! ;)








look how kuning + lemak that is...*sigh


these are the people yg telah berjaya menyakitkan hati gue!! bugger!! :P

Blog Widget by LinkWithin
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates ►