All make up artist usually has their own style nak make up orang, so this Dylan nyer style --> make up baring!!..so I pun baring la kat living room dia sambil dengar AMAZING RACE (tak leh nak tgk, so kena dgr je la – excited that Ida & Tisha not in the last spot this time)
Anyhoo back to my make up, very the teliti mamat ni make up, and part yg paling mak suka – Dylan make up dgn penuh kesenyapan. Tak mcm make up artist yg lain, nak make up pun mulut tot tet tot tet..eeee!!
dgn kesabaran tahap maksima ni, tak tengok cermin langsung cos this time I really wanna wait for it to habis sebetul2 nyer baru la nak gi tgk cermin..
so after 2 hours, once habis jea, dgn bacaan bismillah hirahmanirrahim, I went to the bathroom and have a look at the outcome....

Warrghhhh, mak suka noqqqq!!! i jarang make up, so bila tgk make up muka mcm ni, mmg excited tak sudah la kan..hehe.. but ape2 pong, i suka banget the smokey eyes!!! Tengok hidung gue, suddenly jadi mancung kan?? all ths pasal kepakaran dia membuat shading..hehehe
And payment dia sungguh cheap hokeh..jgn tanyer brape, cos its definitely cheaper than my sister's friend yg buat i dulu…hehe
Sampai je rumah, I decided to show it to my mom & sister, my mom always ok with anything, but I really wanna know my sister nyer comment on this, u know y?? cos firstly I have already confirmed with her friend few months ago, so sekarang nak kena cxl kan pulak. And second, SHES PAYING FOR THIS, so kalau tak cantek, sah-sah i kena bayar sendiri nanti..hehe..me being kedekut, padahal murah jea make up tu …;)
Anyway, suprisingly my sis loving it, siap nak suruh Dylan ni dtg make up her & my other SIL on my reception day lagi. THANK GOD!!
m definitely gonna recommend him to all my connections, I just cant believe that he didn’t do this as his full-time income, he just said he’s doing this during free time – suka-suka jerr!!
So sape2 nak kawin or nak buat make up for any events, just let me know and I will give u his contacts ok.. ihiks!! M obviously taking him for my nikah & groom’s reception nanti!! Sungguh teruja!!!!!!!!!

5 picky me!:
wow... vogue nya mata u. hidung u mancung. i like. eh, bagitau tau la how much. saje je nak tau braper mrkt price skrg. masa i kahwin 5 years ago, it was already rm500. now surely more expensive kan?
hahaha, mancung mcm hindustan kan?? hehe ..this one pun dia tak buat habis, he did muka jea.
price?? i hint sket je la ok..its lesser than RM200!! thats y i said cheap cheap!!
kalau nak compare market price skrang, its still tgh mahal gila approx RM500-700.
but this one cos hes not officially pro (haha is there such a word??)so dia takleh nak charge mahal sgt!
x
wahhhhhhhhhhh memang cantik! love what he does with the eyes! seriously! lawa gila!!! hidung pun mancung jugak hehehhehe! Sometimes I wonder . yang dlm vogue tu real ke or its all make up! hahahahha!
hahaha :P
hye ..im yr silent reader..bole bg i his contact ? cantik makeup u..my email guess_iza@yahoo.com
Post a Comment