Last Friday, cheffy & I buka puasa at my hotel. So while waiting for berbuka, we chatted about buffet Ramadhan..ie how much can we eat bila pegi buffet yadaaa yadaaa yadaaa.
Then suddenly dia kata, “u tau tak, seandai nye la ROKOK ni tak membahayakan kesihatan and tak membunuh etc…I bet lelaki mesti paling suka if ade BUFFET FOR CIGARETTES"
"these hotels boleh display semua jenis rokok yg terdapat kat dunia neh, and i bet everyone mesti mampu bayar punya laa, even thou its gonna cost RM100 per pax so they can merasa all the rokoks."
CHETTTTT, gila la weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
BOLEH GITU?
Melampau-lampau laaaaaaaaa pemikiran lelaki zaman sekarang ni.
If this thing betul-betul terjadi in the future….Mehhhh, I letak special name for this buffet – BUFFET FOR KOKSSSS. hahahaha, amik kau.
Then suddenly dia kata, “u tau tak, seandai nye la ROKOK ni tak membahayakan kesihatan and tak membunuh etc…I bet lelaki mesti paling suka if ade BUFFET FOR CIGARETTES"
"these hotels boleh display semua jenis rokok yg terdapat kat dunia neh, and i bet everyone mesti mampu bayar punya laa, even thou its gonna cost RM100 per pax so they can merasa all the rokoks."
CHETTTTT, gila la weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
BOLEH GITU?
Melampau-lampau laaaaaaaaa pemikiran lelaki zaman sekarang ni.
If this thing betul-betul terjadi in the future….Mehhhh, I letak special name for this buffet – BUFFET FOR KOKSSSS. hahahaha, amik kau.
and to my dearly beloved husband, takyah buffet, i'll present u a gift exactly the same thing like the above. mau kekkk??
Bluek.

4 picky me!:
itu laki isrok byk2..dh gila agaknya..dh lar kurus ni...aduiiii....
ask ur cheffy buat dulu lar buffet rokok..break d tradition..mukeke...
big fiest tonite!
giler la gmbar tu..maut mati terus lepas skali puff..heheheh
i mmg leh organise, but kena ade org sponsor rokoks-rokos itewww..huhu
aiyoh, then I'll stay away - I cant stand rokok smell!
Post a Comment