Presents?? No need!!?
A small celebration with my [V] girls is the best present I’ve ever had.

they already celebrated my birthday last week – ADVANCED BIRTHDAY during our Grand Berbuka Puasa in Bora Asmara.

Terkesima??? Yes indeed, cos usually, bila kitorang nak buat benda-benda surprise neh, mesti ade yg terlepas cakap, or terlepas tulis kat fb etc…sekor-sekor tak sayang mulut, cepat je mulut terkeluar kat tuan punya badan.

And usually I got hints…kalau tgk dorang semacam ajer, mesti ade something going on ..


But this time, my girls telah berjaya – mem-behaved-kan diri mereka. I didn’t get any hints, even from cheffy… So…
CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP!!!

"CONGRATES" for the huge improvement babes. tahun depan buat lagi wokeh.


Alamak I wish I could upload the videos that was taken by Jaja in FB. But the files are too huge, so if sempat I try and upload it (actually, gue tak tau pun sebenarnya mcm mane nak upload kat sini) huhuhu.
Then you can see my terkezut face sebelum the trio & the clown dok playing my birthday song. SUNGGUH TERHARU hokeh.
to my dear-loved [V]s,
thanks for being there for me, you gals have being very supportive through the years, and I hope it will last forever. ♥♥♥
THANK YOU FOR BEING AN AWESOME SISTERS.
My wishes - semoga dipanjangkan umur dan dimurah kan rezeki hingga ke akhir hayat bersama sang cheffy. ♥
So disebabkan I’m still terharu, I’ve got nothing much to say now. oleh itu, ape kata korang just layan jer gambar-gambar kitorang meng-cam-whore-kan diri beramai-ramai neh wokeyy.
okay dah jgn kacau, toots tgh emo neh.
eh chop, korang tak reti-reti ke nak wish toots HAPPY BIRTHDAY neh?? kalau boleh nyanyi sekali lagu ALLAH SELAMAT KAN KAMU.. harijadik yang ke-13 hokeh.

5 picky me!:
Happy birthday to you!
Happy Birthday babe!
Dont you love surprises??
Me too as long as it doesn't give me a heart attack type!
epi epi besday! Yang ke berapa ek? teehee...
suka suka suka? :p
thanks KOKA, selamat hari raya to u!
i love surprises Kak Ann, but harapakan budak2 ni jer la cos my hubby tak reti nak buat. huhuhu ..but shhhhh..:P
fad - kalau aku 13, ko pun 13, kalau ko 31, errr ko sorang2 la 31 kot..cos aku still sweet 13th..hahaha
Ms J - suka?? err..tak sangat laa :P
Post a Comment