Wednesday, July 15, 2009

Twitter Badge

Wednesday, July 15, 2009

Remember this??!


Yeyyyyyyyyy!
I got it already. thanks CPMS for the instructions.
I told u I ni mmg buta IT. benda tu dok kat twitter HELP rupanya. idiot me.

Meh nak ajar sket for those yg tak tau.



1. Pergi godek HELP sign tu




2. then the TWITTER SUPPORT comes out



3. Pastu scroll down up till FAQ part - "Can i put my twitter update on my blog?"



at the answer tu they mentioned "Twitter Badge" nampak dak??

tak nampak?
sat nak besarq kan sket..


4. u peeps can just click on that...easy rite?? hmmm... PASTU?

5. PASTU?? pandai2 la korang ikut ape dorang ckp hokeh, tak kuasa aku nak tolong korang sampai habis. :P

3 picky me!:

mslvoe

twitter - sha pun xreti nk guna. im soooo buta IT

SiZ

kekeke thanks babe!

tootsie

haha, after this i wanna see this bagde on ur blog, tgk jadik tak..hehe

Blog Widget by LinkWithin
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates ►