Tuesday, April 14, 2009

Say cheese...!!!!!!!!!

Tuesday, April 14, 2009
I dunno why but seriously meriously zeriously (are there such words?? Nak stress out kan sangat sangat ni...hehehe) that I falled in love with QIPPY!!!!!!!!!!!!!!

Note: not the person ok, dia dah kawin!!!!! Loves kerja beliau yang begitu fine & passion itewwwwwww!!

I know I know, kalau suka sangat-sangat why I picked Manggi* for my wedding photographer instead then?? Korang nak tau kenapa?????????? Hah, meh nak citer long story mory kat sini ::

Pertama ::
mmg gue mmg suka manggis sangat2 pada mulanyer, I love their work but not till I found this qippy!!!!!!!!!!! Rasa menyesal pun ade!!!!!!!!!!

Kedua ::
it was paid by someone special so, I think i dilarang membantah, meng-argue or menberontak dan sebagainye!! Thank you je yg dpt kuar dari mulut ini!!!!!!!

Ketiga :: sekali lagi, I have no idea that qippy existed!! I got to know bila dah booked and paid deposit with Manggi*!!!

Lagi menyakitkan hati bila dapat tau, qippy nyer packages more or less harganyer from Manggi*!!!!!!!! Erghhhhhhhhhhhh, rasa macam nak bunuh diri jer skrang!!!!!!!!!! over plak aku ni kan???

SoOoooooo, nak tau ape yg gue buat skrang??

Punya sakit hati, so when my friends sebut pasal kawin jer, I buat PR on qippy!!!!!!!!! Free PR hokeh!!!!!!!!!!!!!!!! mulut berbuih2 citer pasal qippy nih hang tau!!!!!!!

Not that they usually listen to me, but hmmmmmmmmm………..i think they usually did……..hehe perasan betul aku ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anyhoo…nak tau kenapa I luah kan pasal qippy ni kat sini??? Cos sakit hati (tapi suka) every time I log in to his website / blog……..sakit ati tgk spontaneous photos that he captured for his beautiful clients!!!!!...........apa kata korang try to click on to his work page ni.. i bet ur hati dah rasa itu bunga-bunga jugak ada dalam….. hehe very soothing music!!!!!!!!!!!! And again, I sangat sakit hati (tapi suka) !!!!!!!!!

Seriously, m so gonna book him for my son/daughter’s wedding nanti………!! That’s like another 20-30 years!!!!!!!!!!!! Pedulik!!

Kesimpulan nyer?? Tgh sakit hati lagiiiii ni (tapi suka), so m logging off now!!!!!!!!!!!!!!!

Ps: oopss sorry, incase u didn’t know ~ Manggi* Production & Qippy Creative ni adalah some photographers yg terbaik di Malaysia !! eh jap, not "some"..i think they already in the TOP5 ~ photographer that you must have for ur wedding!!!!!!

3 picky me!:

FAD ARIFFIN

beb tak yah tunggu 20 - 30 yrs for your kids wedding. Masa majlis cukur jambul budak tu pun boleehhhhhh!

:P

:: LadyVerde + Mr.Doc ::

owhhhhh....u should see his (qib's) wife....gorgeous! ;)

tootsie

fad: muahahah, tak worth it laa kalau cukur jambul!!! wedding tu rasa mcm sungguh the berbaloi kan??

ms verde: i've heard he has a wife name farah, but tak penah lagi tnampak muka dia in his blog!! bila la gamak nyer dia nak muncul!!! ;(

Blog Widget by LinkWithin
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates ►