Friday, December 5, 2008

:: mOi dislikes ::

Friday, December 5, 2008
I started to suka this blog….dok baca this blog thru my cuz sis SAM!

even thou dia tak men-tagging sape-sape + disebabkan mOi takde bahan nak tulis (actually nak tulih pasai my wedding prep but akan membosan kan sumer org..hehe)...so rase mcm nak tagged diri sendiri and buat for myself jugak..hehe sorry dear!! so here it goes...........


10 TV Celebrities/Show that I dislikes

I don’t actually watch much of the tv shows, so mane yg I tgk je la hokeh!!


1. HEROES - I started to watch ths series masa kat Maldives dulu and suka gilaaa babas la, siap balik KL beli box set segala and share it with my islanders kat sane!! But once I dah balik Msia, I found it very annoying cos they started to have series 1, series 2 etc………..and orang yg ade benda magis2 ni keep increasing more and more…sampai I dah lost track..bila dah lost track sah sah la jadi tak paham kan…dah benda ni u kena tgk every week, if u skip meaning u takkan paham jalan citer dia..!!

2. 90210 – I agree with her too, the original crew is dooper more better than sekarang punya!! And apsal tiba2 datang mamat anak angkat negro yg minat kat perempuan paling cantek tu??!!!!! Eeeeeee!! Plus anak pompuan headmaster perasan cantek ok!! Padahal tak langsung!!!! I prefer Gossip Girl or Lipstick Jungle!!



3. SEHATI BERDANSA – kenapa ASTRO asik kena ikut overseas nyer show and translate it to BM??!!! And obviously this is not the first, BOSAN LA!!!!!!!!!

4. RTM SHOWS – everything about them, I did asked few of the TV staff, apsal la tak nak tukar backdrop/design kat RTM tu..rupa2 nyer dorang yg muda2 ni mmg takde kuasa nak bagi new ideas cos yg tua-tua ni is still around….

5. THE DAILY 10 – tak suka one of the girl's host, …Catt Sadler…alamak seyyy nampak sgt dia implant muka, sengek jer facade dia!!!!!!haha.. But the news mmg superrrrrr la, no doubt about that!


6. CELEBRITY APPRENTICE – citer ni best gila but I JUST HATE OMAROSA!!!!!!!!!!!!!!!! Bila la ko nak kena FIRED ni????!!!!!!!!!!!!!!!! (big boobs aite??)



7. KIMORA LIFE IN THE FABULOUS LANE – she is just a SUPER DIVA…..all of us tau she’s started from scratch and a very hardworking woman but takyah la nak tunjuk gila-gila ur fabulous life tuuuu!!! Ingat2 la sket org kat bawah-bawah ni!! ermmm...actually I kadang2 tgk gak but only the part when she dok uruskan her kiddies + career….! :)

8. RIA SENTRAL
– dorang ni dah kenapa?? we already have OH LELAKI by Farah & Nana (the truly Malay show)…but ths “two minah salleh celup >> Yasmin & Sazzy" konon nak buat show sendiri….it really looks dooper fake arrr!!!!!!!!!!!!!!

9. Same goes as Sazzy nyer APA ITU CINTA ….yang ada Abby, Elaine Daly & Aleeza Kassim……. FAKE HABIS!!!!!!!!!! PLEASE DUN TELL ME THEY ARE CONTINUING THAT ON 2nd SEASON LATER!!!! PLEAZEEEEEEEEEEEE!!!! I think dorang nak buat mcm citer dulu..if u remember drama series “Apartment 1D” yg ada Nasha Aziz, Hans, Faizal Hussien, Sham, Hairi Othman etc……… that drama mmg gila BOMB laa!!!!!!!!!



And last but not least………..


10. some of the Astro series yg menglibatkan polis, doctor, bomba, penyiasatan, ………ie CSI, House, Chuck, Las Vegas…. its too much already!!!!!!!! ie: I usually pick one of it mcm if story pasal meds then I just tgk grey's Anatomy and that’s it FULL STOP.. I don’t watch the others ie House…loyal to the only one baby!! hehe (just updated lepas Anak Mami-nyer comment..ihiks)

4 picky me!:

Anak Mami

dey che adeyyy, house, vegas, csi ngan chuck tu AXN punya show la. reaper tu saja Star World punya show..

apa la, facts salah ni..

tootsie

haha a'ah..saya nak sebut Astro nyer show!! :P

Erdayu

nanti u ada kids, u'll be watching 613- playhouse disney je haha..

tootsie

OMG, DUN REMIND ME!! cos definitely m subscribing a 2nd decoder then ;p

Blog Widget by LinkWithin
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates ►