Friday, August 20, 2010

shy and cute and oh so petite!

Friday, August 20, 2010
Yuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu I’m back!!!

Gone for 2 months and alhamdullilah I’ve safely delivered a baby girl named



Wat happened then??

Disebabkan si kecik ni menyongsangkan dirinya, saya telah memilih untuk dipotong instead of normal.

Pengalaman sebelum dipotong??
I just hate hate hate hate needles !!!!!!

Pengalaman semasa dipotong??
Tak sakit langsunggggggggggggggggggggggg!!

Pengalaman selepas dipotong??
Percayalah, the next baby will be another 5 years time!!!!!!!!!!!! :P

So wad up with me now???

Dah kurus ke??
Perut dah kempis ke?
Still having sleepless nights??

I’ve started work last Tuesday, and yes knowing myself I knew my badan will turun cepat tak boleh blahh punyaaaaa!! Hehe But jangan lah mula cemburu, sebab part betis + peruts ni masih montoks lagik yea……….!

Sleepless nights mmg akan berlaku once dah jadik ibu, m waiting for it to end but definitely not this soooooooooooooon lah kan?!?

And wadddddup with my Gia-ya-ya now??

Oh tidakkkkkkkk, saya tidak ambik babysitter, beliau di dalam penjagaan rapi BONDAKU! and I’ve started to mandikan dia sendiri, sungguh syiookk cos dia tak eekkk-uuukkkkk-eeeekkkkkkkkk pun!! Alhamdullilah! Tu yg lagi syiok kita mandikan dia kan, if dia dok merengek je masa mandi, bet kelam-kabs!


ayaamaakk, i lupa letak photo dia yekk??

:

:
:
:
here u go.........do rotate ur head 90 darjah okayy..


Gia Kamelia

18 June 2010, Friday

12.56 noon

2.35kg

6 picky me!:

Shopaholic Mama

Congrats!!! Gorgeous babe & nice name!

I dont believe you lah, next baby 5years' time???

:: LadyVerde + Mr.Doc ::

congrates doll!
what a beautiful name! ;)
wish u both wonderful years with ur new bundle of joy! ;D

d u t a

tahniah! ala i tau u saje guling2 supaya songsang then tak yah sakit2 nak teran kan S? sudehhhh

lisha

CONGRATS! such a pretty name!

Anonymous

Congratulation again :) Welcome to Motherhood World.. its a beautiful world to explore....

sUzZ

Nana

OMG I have been so bussyyy my dear! Congrads!!! A beautiful baby princess indeed!!!

Blog Widget by LinkWithin
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates ►