Wednesday, March 10, 2010

ba - be - bi - bo - bu

Wednesday, March 10, 2010
Yeayyyyyyy!!

Sudah FINALIZED my baby’s name.


For those of you yang tidak tahu, cum cum, tanpa segan silu, let me share with you my baby GENDER...


:

:

:

:

:


IT’S

:

:

:

:

:

A

:

:

:

:

:


GIRL

:

:

:

:

:


Syukur pada Allah, I’ve been lucky all this while, and indeed this time my instinct pun betul.

My [V]s sungguh excited and happy cos obviously in this group m the 1st one yang mendapat baby gal..and sungguh rare sahabat-sahabat saya yang baru melahirkan mendapat anak pompuan, di kelilingku mostly are all boys. Hopefully the upcoming V-kiddies adalah pompuan jugak, then my baby ada geng. Amin.

Sang cheffy sudah kalah bertaruh dengan Sang isteri. Oeh itu saya dapat memilih nama baby kami.

Tapi tahu-tahu je la suami kan, mesti nak nyibuk gak carik nama. Chetttt…sibuk sungguh sang suami ini tau.

btw, it’s a combination of modern + classic.

Sungguh HEART ♥ HEART kerana name itew a bit ODD-DISH, kalau google pun mmg takkan jumpa.. haha saya tipu, kamu mesti jumpa one of them punya. ape-ape pun, got meaning wokayyy, I dont simply-simply put.

Last time I penah story that I wanna name with 3 alphabets at the front and alhamdullilah we found one. But cheffy plak yang jumpa tu not me, errrghh...sungguh tak fair tau!

Cuma my dream to have a one word name for my baby tidak kesampaian… we ended up having 3 words....gila panjang wokayyyy...*sigh*
I just thought MORE RINGKAS MUCH BETTER….*sigh*

Anyhoo, I get him to pick one word, and I pick another and I get to finalize kan nama iteww.
so now m just crossing my fingers supaya tidak ada orang lain lagi yang akan memberi idea-idea bernas mereka on baby's name cos m putting my foot down now.
ITS DONE.
TAK MOHHH DAHHHHH.
ITS FINALIZED.
NO MORE.
FULL STOP.
HABIS.

tolonggggg jangan meng-confuse-kan saya yea. and harap-harap sang cheffy nyer jari-jemari didn’t gatal2 tukar to other name during registration nanti.

1 picky me!:

Anonymous

errr... wei... so whats the name?

Blog Widget by LinkWithin
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates ►